sunnuntai 22. toukokuuta 2011

School Rumble

"gurugu mawaru, gurugu mawaru..." Aaaaaarghhh! Mun päässäni soi pelkästään tätä, ja vain tätä! Sinänsä ihan sopivaa, sillä tunnetusti mun päässä pyörii koko ajan mutta rajansa kaikella :D Tästä (sekä otsikosta) voi päätellä että voi voi, sehän on katsonut School Rumblea... Niinhän minä olen, myönnetään. Aluksi olin vähän epäluuloinen kyseistä sarjaa kohtaan mutta onhan se ihan hyvä, omalla omituisella tavallaan. Jaksoja on yhteensä 26 ja olen päässyt itse jaksoon 16. Näitä ei voi katsoa kuin muutaman päivässä, muuten saa yliannostuksen :D
No, yritän nyt hieman arvioida sarjaa tähän mennessä. Sarjassa parodisoidaan muita sarjoja, draamoja ym. melkoisen paljon, joten osa vitseistä menee hieman ohi mutta osa on kyllä ihan hauskoja vaikka ei täysin kaikkea ymmärtäisikään :) Itse tarina on sitä perusmättöä eli lukiolaisia jotka ovat ihastuneet kukin kehenkin, siinä sitten setvitään kuinka kertoa tunteista ym... Joo tiedän, yök, tätä mä pelkäsinkin mutta tämä kaikki on höystetty niin hölmöllä huumorilla että ei hyvää päivää! Tälle nauraa väkisinkin. Joillekin tämä saattaa olla siinä rajamailla että meneekö jo vähän liiankin pitkälle mutta mä ainakin tykkään :) Oman kivan lisänsä tuo "paha poika" Harima joka on niiiiiin paras hahmo koko sarjassa! Eikä tässä vilautella tissejä tai peppuja joka välissä niin ne jotka niitä välttää voi huokaista helpotuksesta. No en jaksa varmaan sen ihmeempiä tästä höpötellä, katsokaa itse ja ihmetelkää! Paitsi sen verran että tää on ilmestynyt 2002-2008 mangana ja 2004 alkoi pyöriä anime, ja ääninäyttelijöinä mm. Ami Koshimizu, Hiroki Takahashi ja Yui Horie, jälkimmäisin ääninäyttelee lempisarjani Fruits Basketin Tooru Hondaa sekä toisen lempisarjani Kanonin Ayu Tsukimiyaa!! Ilmeisesti tämä osaa hommansa kun on tullut useampikin sarja katsottua missä hän ääninäyttelee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti